2-DNIOWE SZKOLENIE GOOGLE ADS, GOOGLE TAG MANAGER, GOOGLE ANALYTICS OD PODSTAW DLA BRANŻY STOMATOLOGICZNEJ

Cel szkolenia:

Szkolenie ma na celu samodzielne zbudowanie kampanii + podłączenie do niego śledzenia celi.

Szkolenie pozwoli nam:

– samodzielnie podłączyć śledzenie do kampanii (pozwoli nam to zliczania takich działań jak kliknięcie w telefon, kliknięcie w mail, wysłanie formularza)

– samodzielnie zbudować kampanię Google Ads

– optymalizować kampanię Google Ads

– raportować wyniki kampanii

Agenda na 2 dni:

  1. Sprawdzenie strony, czy jest w ogóle dostosowana do reklamowania w Google Ads.
  2. Założenie konta Google Ads.
  3. Omówienie struktury konta Google Ads.
  4. Połączenie konta Google Ads z kontem Google Analytics.
  5. Założenie konta Google Tag Manager (przed szkoleniem programista musi nam wdrożyć kod na stronę).
  6. Założenie konta Google Analytics.
  7. Stworzenie konwersji na koncie Google Ads.
  8. Wdrożenie konwersji Google Ads przez narzędzie Google Tag Manager.
  9. Wdrożenie najważniejszych konwersji Google Analytics przez Google Tag Manager.
  10. Sprawdzenie działania konwersji Google Ads i Google Analytics.
  11. Dobór odpowiednich słów kluczowych do kampanii Google Ads w sieci wyszukiwania i podział na odpowiednie grupy reklam.
  12. Rozpisanie treści reklamowych w narzędziu Excel z uwzględnieniem ustawy o wyrobach medycznych.
  13. Rozpisanie komponentów w narzędziu Excel (rozszerzenia reklam).
  14. Wdrożenie reklam i komponentów do narzędzia Google Ads.
  15. Instalacja edytora Google Ads i pokazanie jak przyspieszyć tworzenie kampanii/edycję kampanii.
  16. Wyłączenie z kampanii dynamicznych komponentów.
  17. Przygotowanie listy słów wykluczających zanim uruchomimy kampanię.
  18. Analiza najważniejszych parametrów kampanii, takich jak udział w wyświetleniach na górze strony, udział w wyświetleniach na najwyższej pozycji. (na przykładzie moich kampanii)
  19. Pokazanie jak wykluczać słowa kluczowe. (na przykładzie moich kampanii)
  20. Stworzenie kampanii Performance Max.
  21. Stworzenie kampanii DSA lub dodatkowo stworzenie kampanii w sieci reklamowej Google z uwzględnieniem list niestandardowych odbiorców.
  22. Jak raportować kampanię i analizować jej wyniki. (na przykładzie moich kampanii)

Wymagania:

– dostęp do komputera/laptopa

– pełen dostęp do konta Google Ads

– pełen dostęp do konta Google Tag Manager

– pełen dostęp do konta Google Analytics

– współdzielenie ekranu

* pełen dostęp to dostęp administracyjny 

Forma szkolenia:

online

Godziny szkolenia:

Dzień 1:

09:00 – 16:00

W tym 2 przerwy kawowe po 10 minut i przerwa na lunch 30 minut.

Dzień 2:

09:00 – 16:00

W tym 2 przerwy kawowe po 10 minut i przerwa na lunch 30 minut.

_______________________ 

SZKOLENIE GOOGLE ADS DLA WŁAŚCICIELI KLINIK 

Cel szkolenia:

Szkolenie ma na celu pokazanie na jakie elementy zwrócić uwagę podczas współpracy z agencją, która obsługuje konto Google Ads.

Szkolenie pozwoli nam:

– sprawdzić stronę firmową pod kątem reklamowania

– sprawdzić czy śledzenie celi kampanii jest poprawne (czy prawidłowo zliczają się takie działania jak np. kliknięcie w telefon, kliknięcie w mail, wysłanie formularza)

– sprawdzić czy kampania jest właściwie zbudowana, z odpowiednim podziałem na kampanie, grupy reklam, słowa kluczowe

– sprawdzić czy reklamy zbudowane są zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych

– sprawdzić czy w reklamie nie ma włączonych dynamicznych komponentów

– sprawdzić % widoczności reklamy na najważniejsze dla nas słowa kluczowe

– sprawdzić czy agencja wykonuje na koncie działania, czy tylko puszcza kampanię i co miesiąc pobiera wynagrodzenie

Agenda:

  1. Sprawdzenie strony, czy jest w ogóle dostosowana do reklamowania w Google Ads.
  2. Sprawdzenie w Google Ads, Google Tag Manager i Google Analytics czy cele/konwersje/działania są poprawnie wdrożone.
  3. Analiza budowy kampanii, podziału na grupy reklam i słowa kluczowe.
  4. Analiza treści reklamowych w kampanii pod kątem ustawy o wyrobach medycznych + poprawności zbudowania.
  5. Analiza dynamicznych komponentów w reklamie.
  6. Analiza najważniejszych parametrów kampanii, takich jak udział w wyświetleniach na górze strony, udział w wyświetleniach na najwyższej pozycji.
  7. Analiza automatycznych rekomendacji (czy są zaznaczone, jeśli tak to, które działania odznaczyć).
  8. Sprawdzenie działań agencji na koncie Google Ads.
  9. Analiza raportów agencji, czy w ogóle raportują działania i w jaki sposób.

Wymagania:

– dostęp do komputera/laptopa

– pełen dostęp do konta Google Ads

– pełen dostęp do konta Google Tag Manager

– pełen dostęp do konta Google Analytics

– współdzielenie ekranu w celu analizy

* pełen dostęp to dostęp administracyjny, ewentualnie dostęp do edycji. Aczkolwiek Właściciel powinien mieć zawsze dostęp Administracyjny.

Forma szkolenia:

online

Godziny szkolenia:

09:00 – 16:00

W tym 2 przerwy kawowe po 10 minut i przerwa na lunch 30 minut.

Wyślij zapytanie