Szkolenia z Google Ads dla Stomatologii
2-DNIOWE SZKOLENIE GOOGLE ADS, GOOGLE TAG MANAGER, GOOGLE ANALYTICS OD PODSTAW DLA BRANŻY STOMATOLOGICZNEJ
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu samodzielne zbudowanie kampanii + podłączenie do niego śledzenia celi.
Szkolenie pozwoli nam:
– samodzielnie podłączyć śledzenie do kampanii (pozwoli nam to zliczania takich działań jak kliknięcie w telefon, kliknięcie w mail, wysłanie formularza)
– samodzielnie zbudować kampanię Google Ads
– optymalizować kampanię Google Ads
– raportować wyniki kampanii
Agenda na 2 dni:
- Sprawdzenie strony, czy jest w ogóle dostosowana do reklamowania w Google Ads.
- Założenie konta Google Ads.
- Omówienie struktury konta Google Ads.
- Połączenie konta Google Ads z kontem Google Analytics.
- Założenie konta Google Tag Manager (przed szkoleniem programista musi nam wdrożyć kod na stronę).
- Założenie konta Google Analytics.
- Stworzenie konwersji na koncie Google Ads.
- Wdrożenie konwersji Google Ads przez narzędzie Google Tag Manager.
- Wdrożenie najważniejszych konwersji Google Analytics przez Google Tag Manager.
- Sprawdzenie działania konwersji Google Ads i Google Analytics.
- Dobór odpowiednich słów kluczowych do kampanii Google Ads w sieci wyszukiwania i podział na odpowiednie grupy reklam.
- Rozpisanie treści reklamowych w narzędziu Excel z uwzględnieniem ustawy o wyrobach medycznych.
- Rozpisanie komponentów w narzędziu Excel (rozszerzenia reklam).
- Wdrożenie reklam i komponentów do narzędzia Google Ads.
- Instalacja edytora Google Ads i pokazanie jak przyspieszyć tworzenie kampanii/edycję kampanii.
- Wyłączenie z kampanii dynamicznych komponentów.
- Przygotowanie listy słów wykluczających zanim uruchomimy kampanię.
- Analiza najważniejszych parametrów kampanii, takich jak udział w wyświetleniach na górze strony, udział w wyświetleniach na najwyższej pozycji. (na przykładzie moich kampanii)
- Pokazanie jak wykluczać słowa kluczowe. (na przykładzie moich kampanii)
- Stworzenie kampanii Performance Max.
- Stworzenie kampanii DSA lub dodatkowo stworzenie kampanii w sieci reklamowej Google z uwzględnieniem list niestandardowych odbiorców.
- Jak raportować kampanię i analizować jej wyniki. (na przykładzie moich kampanii)
Wymagania:
– dostęp do komputera/laptopa
– pełen dostęp do konta Google Ads
– pełen dostęp do konta Google Tag Manager
– pełen dostęp do konta Google Analytics
– współdzielenie ekranu
* pełen dostęp to dostęp administracyjny
Forma szkolenia:
online
Godziny szkolenia:
Dzień 1:
09:00 – 16:00
W tym 2 przerwy kawowe po 10 minut i przerwa na lunch 30 minut.
Dzień 2:
09:00 – 16:00
W tym 2 przerwy kawowe po 10 minut i przerwa na lunch 30 minut.
_______________________
SZKOLENIE GOOGLE ADS DLA WŁAŚCICIELI KLINIK
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu pokazanie na jakie elementy zwrócić uwagę podczas współpracy z agencją, która obsługuje konto Google Ads.
Szkolenie pozwoli nam:
– sprawdzić stronę firmową pod kątem reklamowania
– sprawdzić czy śledzenie celi kampanii jest poprawne (czy prawidłowo zliczają się takie działania jak np. kliknięcie w telefon, kliknięcie w mail, wysłanie formularza)
– sprawdzić czy kampania jest właściwie zbudowana, z odpowiednim podziałem na kampanie, grupy reklam, słowa kluczowe
– sprawdzić czy reklamy zbudowane są zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych
– sprawdzić czy w reklamie nie ma włączonych dynamicznych komponentów
– sprawdzić % widoczności reklamy na najważniejsze dla nas słowa kluczowe
– sprawdzić czy agencja wykonuje na koncie działania, czy tylko puszcza kampanię i co miesiąc pobiera wynagrodzenie
Agenda:
- Sprawdzenie strony, czy jest w ogóle dostosowana do reklamowania w Google Ads.
- Sprawdzenie w Google Ads, Google Tag Manager i Google Analytics czy cele/konwersje/działania są poprawnie wdrożone.
- Analiza budowy kampanii, podziału na grupy reklam i słowa kluczowe.
- Analiza treści reklamowych w kampanii pod kątem ustawy o wyrobach medycznych + poprawności zbudowania.
- Analiza dynamicznych komponentów w reklamie.
- Analiza najważniejszych parametrów kampanii, takich jak udział w wyświetleniach na górze strony, udział w wyświetleniach na najwyższej pozycji.
- Analiza automatycznych rekomendacji (czy są zaznaczone, jeśli tak to, które działania odznaczyć).
- Sprawdzenie działań agencji na koncie Google Ads.
- Analiza raportów agencji, czy w ogóle raportują działania i w jaki sposób.
Wymagania:
– dostęp do komputera/laptopa
– pełen dostęp do konta Google Ads
– pełen dostęp do konta Google Tag Manager
– pełen dostęp do konta Google Analytics
– współdzielenie ekranu w celu analizy
* pełen dostęp to dostęp administracyjny, ewentualnie dostęp do edycji. Aczkolwiek Właściciel powinien mieć zawsze dostęp Administracyjny.
Forma szkolenia:
online
Godziny szkolenia:
09:00 – 16:00
W tym 2 przerwy kawowe po 10 minut i przerwa na lunch 30 minut.